Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizi en fazla etkilemiş film müzikleri..

  • a_TAZMANİA_a • 13 Mayıs 2005 16:07 • #465822
    BODYGUARD -whitney houston
    TITANIC -Celine dion
  • C-None • 14 Mayıs 2005 01:52 • #465937
    abi yazamıyorumya klavyeye ya ellerim tutmuyo baya bi içmişim bn galiba..abi odyguard ya..benim bu aralar filmi bi daha izlemem lazım yahu..depreştim yapraklar düştü omzumdan..kış geldi sonra aldı götürdü beni damlalarlar camdan aşağı giden çizgilerle...sus be salak!
  • insummers • 14 Mayıs 2005 02:44 • #465949
    duvara karşı.
  • beelzebubxx • 15 Mayıs 2005 14:41 • #466125
    sinan lan kafam kopacak ya fena sallamışız hayvanoğluhayvan gibi sızdım dün daha yeni kalktım ama 2 gün delimanyak ve eşeğin ortabacaği gibi eğlendim sağol var olun arkadaşlar:):)
  • C-None • 15 Mayıs 2005 18:28 • #466168
    puahahahah süper olm lan tabii ..neyse..
  • rengahenk • 15 Mayıs 2005 23:04 • #466248
    sana katılıyorum eTSuLu_aLBİNo, Gothika'da Limp Bizkit'i duymak iyiydi, filmden çok daha iyiydi Behind Blue Eyes
  • rengahenk • 15 Mayıs 2005 23:06 • #466249
    buna da katılmadan edemiicem!
  • rengahenk • 15 Mayıs 2005 23:13 • #466251
    Donnie Darko- Mad World iiydi tabii ki! ama aranızda kimse Closer'ı izlemedi galiba! Film bi şarkıyla başlıyo ki, akıllara zarar! Zaten çılgına döndüm şarkıyı bulup indiricem diye; Damien Rice-The Blower's Daughter.. daha da indiremedim zati..

    Diyo ki şarkıda;

    And so it is
    Just like you said it would be
    Life goes easy on me
    Most of the time
    And so it is
    The shorter story
    No love, no glory
    No hero in her sky

    I can't take my eyes off of you
    I can't take my eyes off you
    I can't take my eyes off of you
    I can't take my eyes off you
    I can't take my eyes off you
    I can't take my eyes...
  • beelzebubxx • 16 Mayıs 2005 13:38 • #466307
    c-none lan dün Requiem for a dream'ı izledim olum acayip kıl oldum ya o zenci var ya kızı m....kiyor bi de partide kızın anasını ağlatıyor .televizyondan içeri dalıp zencinin derisini yüzecektim valla..
  • C-None • 16 Mayıs 2005 16:31 • #466323
    dün kelebek etkisini bi daha izledim ve filmin sonundaki şarkı resmen aklıma kazındı..oasis'ten don't cry your heart out ismi sanırım..