abi yazamıyorumya klavyeye ya ellerim tutmuyo baya bi içmişim bn galiba..abi odyguard ya..benim bu aralar filmi bi daha izlemem lazım yahu..depreştim yapraklar düştü omzumdan..kış geldi sonra aldı götürdü beni damlalarlar camdan aşağı giden çizgilerle...sus be salak!