İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Sizi en fazla etkilemiş film müzikleri..
bimilyon1
• 11 Mayıs 2005 12:03 •
#465488
bir zamanlar amerika - zamphir
kadın kokusu - la violetta
klavyeci
• 11 Mayıs 2005 12:27 •
#465493
titanic
bimilyon1
• 11 Mayıs 2005 12:33 •
#465496
Unuttum ama söyleyim "hababam s1n1f1" gelmis geçmis en büyük bence..
anarres
• 11 Mayıs 2005 12:39 •
#465498
requiem for a dream
kill bill
bi de küçük emraan bi filmi vardı orda bi türkü çıırıyodu boynu bükükler mi öyle bişi :PP
AYŞA
• 11 Mayıs 2005 12:40 •
#465499
queen of the damned...kesinlikle dinleyin
http://queenofthedamned.warnerbros.com/images/gallery-image-1_lg.jpg
emrakadam
• 11 Mayıs 2005 12:46 •
#465500
çoook fazla var. her sahne için ayrı...
ama "yavuz çetin -dünya" derim mesela
craSSa
• 11 Mayıs 2005 12:53 •
#465502
Simsinan topic açar da ben yazmaz mıyım ;) Blade'in disko sahnesinde çalan hareketli parça. Braveheart ve The Rock'ın da iyidir, severim.
thriller
• 11 Mayıs 2005 14:51 •
#465506
gözü tamamen kapalı
grendel
• 11 Mayıs 2005 15:11 •
#465507
donnie darko'nun müziği var bi de,gary jules söylüyo
şarkının adı mad world dinlenesi bişi valla
bu ne yaa djler gibi oldu gary jules un yorumundan dinliyoruz eserin adı mad world:P böeğk
her neyse güzel şarkı
physco_burock
• 11 Mayıs 2005 15:18 •
#465509
1) titanic
2) butterfly effect
3) resident evil
4) Matrix
5) The Lord Of The Rings
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
»