Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizi en fazla etkilemiş film müzikleri..

  • bimilyon1 • 11 Mayıs 2005 12:03 • #465488
    bir zamanlar amerika - zamphir
    kadın kokusu - la violetta
  • klavyeci • 11 Mayıs 2005 12:27 • #465493
    titanic
  • bimilyon1 • 11 Mayıs 2005 12:33 • #465496
    Unuttum ama söyleyim "hababam s1n1f1" gelmis geçmis en büyük bence..
  • anarres • 11 Mayıs 2005 12:39 • #465498
    requiem for a dream
    kill bill
    bi de küçük emraan bi filmi vardı orda bi türkü çıırıyodu boynu bükükler mi öyle bişi :PP
  • AYŞA • 11 Mayıs 2005 12:40 • #465499
  • emrakadam • 11 Mayıs 2005 12:46 • #465500
    çoook fazla var. her sahne için ayrı...
    ama "yavuz çetin -dünya" derim mesela
  • craSSa • 11 Mayıs 2005 12:53 • #465502
    Simsinan topic açar da ben yazmaz mıyım ;) Blade'in disko sahnesinde çalan hareketli parça. Braveheart ve The Rock'ın da iyidir, severim.
  • thriller • 11 Mayıs 2005 14:51 • #465506
    gözü tamamen kapalı
  • grendel • 11 Mayıs 2005 15:11 • #465507
    donnie darko'nun müziği var bi de,gary jules söylüyo
    şarkının adı mad world dinlenesi bişi valla
    bu ne yaa djler gibi oldu gary jules un yorumundan dinliyoruz eserin adı mad world:P böeğk
    her neyse güzel şarkı
  • physco_burock • 11 Mayıs 2005 15:18 • #465509
    1) titanic
    2) butterfly effect
    3) resident evil
    4) Matrix
    5) The Lord Of The Rings