Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizi en fazla etkilemiş film müzikleri..

  • Rebelfire • 16 Mayıs 2005 16:58 • #466330
    Kill Bill deki bang bang çok etkilemişti beni ya...
  • neverlander • 17 Mayıs 2005 00:53 • #466431
    yüzüklerin efendisi.. ayrı tutsan da söylemeliyim.
    amelie... tanımlayamadığım güzellikte filmin her dinleyişimde bende yann tiersen'e tapınma isteği uyandıran müzikleri.. bu nasıl bir yaratıcılıktır yahu?
    young guns 2'yu izlemedim ama "blaze of glory" bir adam vurulup ağır ağır yere düşerken havaya kalkan tozları bile gözümün önünde canlandırabilen bir şarkıdır.. hani "shot down.. in a blaze of glory" derken.. nasıl anlatmalı? ben anlatamıyorum ama adamlar yapıp önümüze koymuşlar şarkıyı. takdir ediyoruz.
    yok, bir kez daha amelie diyeceğim içim rahat etmedi...
  • minasius • 17 Mayıs 2005 11:24 • #466454
    Çok ilginç kimse Star Wars tan John Williams tan bahsetmemiş... Tabi ki

    John Williams - Emperial March

    he bi de Duel of Fates damardan girer tüyleri diken diken eder offff
  • american hi-fi • 26 Mayıs 2005 22:48 • #468632
    beni en fazla etkileyen film müziği en başta THE LAST SAMURAY ( bu filmin bütün şarkıları özellikle katsumotonun harakiri yaptığı an çalan müzik.) bi de american pastası 2 de ve 3 te. a.p 2 de 3 doors down be like that a.p3 te de var stifflerin çiçekleri harap ve bitap ettiği andan sona çalan müzik onu hatırlamıyorum hepsi bu
  • yeşilsincap • 27 Mayıs 2005 10:03 • #468678
    çok fazla etkilemedi ama güzeldir..
    bridget jones'un günlüğü
    jamie o!neal-all by myself (girişinde çalıyodu,hatta bridget sonunda playback falan yapıyodu..)
  • THESAW • 27 Mayıs 2005 12:55 • #468694
    kesinlikle haklısın bir filme bir müzik ancak bu kadar gider
  • da hui • 27 Mayıs 2005 14:12 • #468710
    İmperial March yazılır, ben de hastasıyım( benim n-gage oyle çalıyor şu an:)

    Highlander-1'in tüm müziklerini Queen yapmıştır. Bilmem başka birşey dememe gerek var mı?
  • Xanadu • 27 Mayıs 2005 16:19 • #468728
    Lord of the rings(tüm şarkıları)
    Matrix'in Sound track'leri(Enigma,P.O.D)
    G.O.R.A :D
  • orkidprensesi • 27 Mayıs 2005 17:00 • #468748
    STAR WARS!

    belki çok da iyi değil ama filmi izlerken filmin etkisini iki katına çıkartan, hatta sith'in intikamında gözlerimin dolmasına neden olan john williams'tır. sevgiler ona... :)


    ayrıca kill bill, amelie ve requiem de de müzik oldukça iyi ki zaten taratino'nun tüm filmlerinin müzikleri oldukça iyi.
  • dreadnok • 27 Mayıs 2005 17:15 • #468754
    filmi izlerken en çok etkilendiğim müzik fight clup'ın sonundaki where' my mind.ama dinlemekten mutlu olduğum film müzikleri Arizona dream,amelie,trainspotting ve çingeneler zamanı nın müzikleri.kıosaca goran bregoviç.