belki çok da iyi değil ama filmi izlerken filmin etkisini iki katına çıkartan, hatta sith'in intikamında gözlerimin dolmasına neden olan john williams'tır. sevgiler ona... :)
ayrıca kill bill, amelie ve requiem de de müzik oldukça iyi ki zaten taratino'nun tüm filmlerinin müzikleri oldukça iyi.