yüzüklerin efendisi.. ayrı tutsan da söylemeliyim.
amelie... tanımlayamadığım güzellikte filmin her dinleyişimde bende yann tiersen'e tapınma isteği uyandıran müzikleri.. bu nasıl bir yaratıcılıktır yahu?
young guns 2'yu izlemedim ama "blaze of glory" bir adam vurulup ağır ağır yere düşerken havaya kalkan tozları bile gözümün önünde canlandırabilen bir şarkıdır.. hani "shot down.. in a blaze of glory" derken.. nasıl anlatmalı? ben anlatamıyorum ama adamlar yapıp önümüze koymuşlar şarkıyı. takdir ediyoruz.
yok, bir kez daha amelie diyeceğim içim rahat etmedi...