Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizi en fazla etkilemiş film müzikleri..

  • da hui • 27 Mayıs 2005 14:12 • #468710
    İmperial March yazılır, ben de hastasıyım( benim n-gage oyle çalıyor şu an:)

    Highlander-1'in tüm müziklerini Queen yapmıştır. Bilmem başka birşey dememe gerek var mı?
Bu konunun tüm mesajları