beni en fazla etkileyen film müziği en başta THE LAST SAMURAY ( bu filmin bütün şarkıları özellikle katsumotonun harakiri yaptığı an çalan müzik.) bi de american pastası 2 de ve 3 te. a.p 2 de 3 doors down be like that a.p3 te de var stifflerin çiçekleri harap ve bitap ettiği andan sona çalan müzik onu hatırlamıyorum hepsi bu