Harun Tekin kimdir bilemem ama bu çıkışı yaparken oda yoz olan bir tv kanalında yapmış bu eylemini.Belki geniş kitlelere ulaşması kolaydır diye yapmıştır ama o geniş kitle arasında kaç derin kişi var ben onu merak ediyorum.
80 sonrası nesil sanırım anne karnında yaşadığı 9 aylık parazit yaşamı özlüyor onun için bu kadar ilgisiz,ayrıca böyle ezberci bir eğitimde insanların bir kalıba sokulmak isteniyor olması diğer bir sebep çünkü olaylara nesnel bakış açısı kazanamayan insanlar dedelerinin düşündükleri gibi düşünürler sonuçta böyle 67 yıllık rezil günler devamı gelecektede sürer gider.