Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Olaylara karşı duyarlı olmak ve gençliğin üzerine yapışan bıkkınlık...

  • ordabiyerde • 17 Mayıs 2005 00:13 • #466414
    hakkaeten bıktık yaşamdan zevk alamaz olduk duvarlar üstümüze üstümüze gelirken..
  • düşyılmaz • 17 Mayıs 2005 00:21 • #466419
    ne bıkması ne bezmesi beyler. ne diyorsunuz.
    aklıızı başııza devşirin!
  • mor_ve _ötesi • 17 Mayıs 2005 00:23 • #466420
    ordabiyerde arkım..ben biliyodum..girdim de..bunu yapmak hepimizin görevi..tek kişinin şsteyerek yapabileceği birşey değil düzensizliğe son vermek..
  • gokcen • 17 Mayıs 2005 22:02 • #466582
    onca zamandır bu siteye giriyorum ilk defa görür oldum böyle anlamlı topiği,bu mevzu derin aslında basit görünür olsa da,bireysellikte yetmiyor ama yapmak için 1şeyler adına...
    herkes bilinçli olsa akıllı insanı ayırt edemezdik,en azından bunun egosuyla yaşa...
    saygıyla
  • a_lost_soul • 17 Mayıs 2005 22:55 • #466587
    Kısa yoldan köşe dönmek,çalışmadan kazanmak sistemin dayattığı özlemler. Umudunu idaya,sayısala bağlamış bir toplumda yaşamak ne kadar zor..
    Oysaki bizim geleceğimiz bu ülkenin geleceğiyle bağlı birbirine,bu dünya katledildikten sonra paralarımızın,şöhretimizin bir anlamı olmayacaktır...
    "Bana dokunmayan yılan bin yaşasın,bağımsızlık,özgürlük yemişim bunları, paran varsa özgürsün..."Böyle mi demeli?
    Şimdi bir gurup,bir müzisyen çıkıpda siyasi bir duruş sergilediğinde "aman çok siyasi" deyip uzak duran insanların yanında yaşıyoruz.O insanlar siyasetin hayatın her alanında olduğunu bilmiyorlar.Kafanızı kaldırdığınızda her yerde siyaseti görebilsiniz ÇÜNKÜ siyaset toplumla alakalıdır TIPKI müzik gibi...
  • bambrella • 18 Mayıs 2005 00:56 • #466617
    Harun Tekin kimdir bilemem ama bu çıkışı yaparken oda yoz olan bir tv kanalında yapmış bu eylemini.Belki geniş kitlelere ulaşması kolaydır diye yapmıştır ama o geniş kitle arasında kaç derin kişi var ben onu merak ediyorum.
    80 sonrası nesil sanırım anne karnında yaşadığı 9 aylık parazit yaşamı özlüyor onun için bu kadar ilgisiz,ayrıca böyle ezberci bir eğitimde insanların bir kalıba sokulmak isteniyor olması diğer bir sebep çünkü olaylara nesnel bakış açısı kazanamayan insanlar dedelerinin düşündükleri gibi düşünürler sonuçta böyle 67 yıllık rezil günler devamı gelecektede sürer gider.
  • ordabiyerde • 18 Mayıs 2005 00:57 • #466618
    bunu deniycem sağol gokcen
  • ordabiyerde • 18 Mayıs 2005 00:58 • #466620
    bu konuya derinlemesine dalmak istiyorum belki katlananlar olur diye anlamlı birşeyler yazıcam okursanız sevinirim :)
  • bigbooots • 18 Mayıs 2005 01:01 • #466623
    80'lerin gençleri şöyleydi, 90'larınki böyle, 2000'lerinki şöyle olacak diyemezsiniz.. bugünün gençlerinin hal ve hareketlerinden, düşünce yapılarından hazzetmiyorsanız bu onların suçu değil.. onlar bu hale getirildi!!

    lafım kimseye değil attım öyle ortaya!!
  • gokcen • 18 Mayıs 2005 21:33 • #466728
    haklısın sende,metin uca da diyor ya suçlamamak lazım onları diye...nasılki suçlu damgasını yapıştırmıyorsak bu insanlara suçsuz damgasını da yapıştırmayalım alınlara...kapitalizm ne diyor;önce birey,sonra toplum..bu zihniyetle yetişmedik mi bizde?madem bu zihniyetle yetiştik,bu anlayışla yaşıyoruz o zaman neden toplum için en doğru olanı içselleştirerek yapmıyoruz,yoksa fazla mı boğulduk benliğimizin içine??
    bence bizi bu hale getirenler kadar bizde suçluyuz,kimse gözlerimizi bağlamıyor,kulaklarımızı tıkamıyor!!!
    buyrun kitaplar vitrinlerde...
    saygılar