Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Olaylara karşı duyarlı olmak ve gençliğin üzerine yapışan bıkkınlık...

  • ordabiyerde • 14 Mayıs 2005 15:09 • #465988
    Acaba hiç düşündünüz mü yanıbaşımızda gelişen siyasi sosyal ve ekonomik konulara karşı ne kadar duyarlıyız?? ve ne kadar tepki gösterebiliyoruz istemediğimiz gelişmelere...

    örneğin Harun Tekin kral tv ödüllerinde sorgun.com yazan bir tişört giydi .. peki bu olaydan sonra kaç kişi o siteye girdi? ayrıca kaç kişi o ağaçların kesileceğini daha önceden biliyordu?

    Tabi tüm bu vakalardan nasibini almayıp evde oturup MTV izleyen arkadaşlarımız da var .. onlar da bir yandan sorumlu gençliği jelatinlenmiş ve markalanmış boş müzik türleri çerçevesinde tüketim düzenine alıştırmaya çalışıyorlar.. o dünya öyle cafcaflı öyle renkli gösteriliyor ki boyun eğen boşveren ,duyarlılığını kaybeden ,UYANmayan binlerce genç hiç oluyor...
  • düşyılmaz • 14 Mayıs 2005 15:19 • #465989
    zamandan siliyorlar yaşadığımız günleri
    coğrafyadan siliyorlar yaşadığımız yerleri
    aklımız-yüreğimiz-bedenimiz
    en hakiki hatıra defteri
  • ordabiyerde • 14 Mayıs 2005 15:22 • #465990
    bu benim imzamdı ama????
  • craSSa • 14 Mayıs 2005 15:24 • #465991
    Evet ya büyük ayıp yapmış *düşyılmaz*. Senin topicine senin imzanı atmış. Hadi siz kavga edin ben de ayırayım. Canım sıkılıyo ne yapayım ya ;)
  • ordabiyerde • 14 Mayıs 2005 15:28 • #465992
    ayıp değil de anlamsız ama napalım demek öyle uygun görmüş :)) bu arda konudan yavaş yavaş sapmaya başladık bile:)
  • craSSa • 14 Mayıs 2005 15:31 • #465994
    Çürümüş bu toplum...
  • souls_for_rent • 14 Mayıs 2005 19:21 • #466024
    bence de...
    ruh var mı birilerinde?!

    ruh kaldı mı?!
  • düşyılmaz • 14 Mayıs 2005 23:52 • #466054
    kiralık ruhlar ( souls_for_rent)
  • saryellow • 15 Mayıs 2005 00:09 • #466059
    ben girdim 10-15 defa protesto ettim:))
  • sdqantaris • 15 Mayıs 2005 01:00 • #466065
    Duyarsızlaştık çünkü duyarsızlaştırıldık.
    Bıktık çünkü bıktırıldık.
    Kimimiz yıldık, kimimiz yılmadık.
    Fakat nihayetinde babayı aldık.

    Ne müzik dünyası ne şu ne bu. Toptan kaybettik. Hem inanmayanlar hem de unutturanlar yüzünden. Ama can bedenden çıkmadı daha. Yol uzun, taşlı; keşfedecektir ama insan yoldaki taşları alıp yolu tıkayanların kafasına atmayı.

    Cesaret, inanç, bilinç.

    Onur

    Not: Yılmaz güzel diye not düşmüş onu bence. Bir terslik yok, sen ters almışsın sanırım.