-
Acaba hiç düşündünüz mü yanıbaşımızda gelişen siyasi sosyal ve ekonomik konulara karşı ne kadar duyarlıyız?? ve ne kadar tepki gösterebiliyoruz istemediğimiz gelişmelere...
örneğin Harun Tekin kral tv ödüllerinde sorgun.com yazan bir tişört giydi .. peki bu olaydan sonra kaç kişi o siteye girdi? ayrıca kaç kişi o ağaçların kesileceğini daha önceden biliyordu?
Tabi tüm bu vakalardan nasibini almayıp evde oturup MTV izleyen arkadaşlarımız da var .. onlar da bir yandan sorumlu gençliği jelatinlenmiş ve markalanmış boş müzik türleri çerçevesinde tüketim düzenine alıştırmaya çalışıyorlar.. o dünya öyle cafcaflı öyle renkli gösteriliyor ki boyun eğen boşveren ,duyarlılığını kaybeden ,UYANmayan binlerce genç hiç oluyor...
-
zamandan siliyorlar yaşadığımız günleri
coğrafyadan siliyorlar yaşadığımız yerleri
aklımız-yüreğimiz-bedenimiz
en hakiki hatıra defteri
-
bu benim imzamdı ama????
-
Evet ya büyük ayıp yapmış *düşyılmaz*. Senin topicine senin imzanı atmış. Hadi siz kavga edin ben de ayırayım. Canım sıkılıyo ne yapayım ya ;)
-
ayıp değil de anlamsız ama napalım demek öyle uygun görmüş :)) bu arda konudan yavaş yavaş sapmaya başladık bile:)
-
Çürümüş bu toplum...
-
bence de...
ruh var mı birilerinde?!
ruh kaldı mı?!
-
kiralık ruhlar ( souls_for_rent)
-
ben girdim 10-15 defa protesto ettim:))
-
Duyarsızlaştık çünkü duyarsızlaştırıldık.
Bıktık çünkü bıktırıldık.
Kimimiz yıldık, kimimiz yılmadık.
Fakat nihayetinde babayı aldık.
Ne müzik dünyası ne şu ne bu. Toptan kaybettik. Hem inanmayanlar hem de unutturanlar yüzünden. Ama can bedenden çıkmadı daha. Yol uzun, taşlı; keşfedecektir ama insan yoldaki taşları alıp yolu tıkayanların kafasına atmayı.
Cesaret, inanç, bilinç.
Onur
Not: Yılmaz güzel diye not düşmüş onu bence. Bir terslik yok, sen ters almışsın sanırım.