Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Olaylara karşı duyarlı olmak ve gençliğin üzerine yapışan bıkkınlık...

  • C-None • 19 Mayıs 2005 16:03 • #466947
    bambrella

    sana katılıyorum bambrella. hatta o kadar katılıyorum ki yazdığının altında benim imzam olmalı.

    ve bu arada çürümüş bu toplum falan derken umarım kendinizi de bu toplumdan görerek konuşuyorsunuzdur. bunu görmek ve kabullenmek lazım.

    ama kendimi suçlu görmüyorum hiç bir konuda. ve bu yüzden sadece kendi etrafımdaki hayatı yaşayıp mutlu olmaya çalışıyorum ve çoğu zaman bunu becerebiliyorum sanırım. yani hayattan felaket keyif alıyorum. en büyük hüzün bile hayatın içinde sonuçta ama ben memnunum. ama dediğim gibi kendi etrafımdaki hayattan, kişi ve olaylardan bahsettiğim sürece bu böyle. ne kadar berbat bir durum ama suçlusu kesinlikle ben değilim. kolaya kaçtığım konu da bu herhal. bu da belki bana adice bi haz veriyodur kim bilir..
  • C-None • 19 Mayıs 2005 16:28 • #466962
    bambrella

    bu arada bu topic sürekli en başta kalmalı bence.
  • ordabiyerde • 19 Mayıs 2005 20:05 • #467023
    bambrella

    ama ortada bir problem var.. hiç kimsenin atak yapmaya isteği yokken ülke nasıl kalkınabilir ki? üstelik bu ülkenin geleceği bizlerken...

    şu kesin : birileri bizleri esir aldı ve ilk suçlu onlar.. ikinci suçlu ise bunları göremeyen bizler
  • Kaiser • 19 Mayıs 2005 21:21 • #467051
    bambrella

    eğitim verilirken yanlış verildi bize
    Üniversitede okuyorum geriye bakıyorum Sadece boş bir kağıt gibi sanırım 70-80 ruhunun silinmesi için Beynimizi sildiler

    Butopic en üstte kalsın!!
  • hummingbird • 19 Mayıs 2005 21:26 • #467054
    bambrella

    çok güzel bir planın figüranları olduk sanki. eskiye özlemli bir insan değilim ki eski de değilim ama günümüzde televizyon bir çok uyuşturucudan daha çok etki ediyor beynimize. hepimize roller yüklüyor ve bizden oynamamızı bekliyorlar. buna hayır dediğimizde ise cevap hazır: coplar, işkenceler, sürgünler.
    peki nereye kadar?
  • p_L_a_C_e_B_o • 19 Mayıs 2005 22:04 • #467075
    Cevabımı yazarken bu ayrıntıyı unutmuşum sağol çok duyarlı kişilik kusursuz insan Harun TEKİN'in bir Alamn lisesi mezunu olduğu ve Bu olayında Yozlaşmış bir tv kanalında olduğuda unutulmamalıdır!!!
  • klavyeci • 20 Mayıs 2005 00:08 • #467108
    Yapmayın arkadaşlar Harun'a da para lazım.Onun da yaşamsal ihtiyaçları var.Yozlaşmış t.v kanalının gecesine çıkıp ödül almış olması,onu haksız yere eleştirmemizi gerektirmez.İnce işler bunlar...
  • p_L_a_C_e_B_o • 20 Mayıs 2005 14:47 • #467155
    Çok haklısınız.YANıbaşımızda içimizde olan olaylara karşı bile ne kadar duyarsızlaştık.İnsanlar ölüyor,ağaçlar kesilyor umursayan yok!!!!Emperyalist devletlerin yalanve boşluk zerine kurduğu bu dünyada aslında bizlerde kurulu düzenin bir parçası ve hiçlikte kaybolmuş kişileriz.acaba duyarlılık adına yapılan şeyler kimlere ulaştırılabiliyor!!
  • C-None • 25 Mayıs 2005 23:44 • #468231
    evet birinci suçlu kesinlikle değilim. ikinci kefeye soktuğun suçlulardan da değilim ordabiryerde adlı arkadaşım.
    çünkü ben etrafımdakileri görüyorum. görüyorum ama tepkisizlik şu an bana normal gelen şey. uyuşmuşum belki ama işime böyle geliyosa ne ala.haksız mıyım sence?
  • antifate • 26 Mayıs 2005 20:23 • #468524
    acaba bu forumu kaç kişi merak edipte açmıştır?haklısın kardeş