Çok haklısınız.YANıbaşımızda içimizde olan olaylara karşı bile ne kadar duyarsızlaştık.İnsanlar ölüyor,ağaçlar kesilyor umursayan yok!!!!Emperyalist devletlerin yalanve boşluk zerine kurduğu bu dünyada aslında bizlerde kurulu düzenin bir parçası ve hiçlikte kaybolmuş kişileriz.acaba duyarlılık adına yapılan şeyler kimlere ulaştırılabiliyor!!