Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Olaylara karşı duyarlı olmak ve gençliğin üzerine yapışan bıkkınlık...

  • C-None • 19 Mayıs 2005 16:03 • #466947
    bambrella

    sana katılıyorum bambrella. hatta o kadar katılıyorum ki yazdığının altında benim imzam olmalı.

    ve bu arada çürümüş bu toplum falan derken umarım kendinizi de bu toplumdan görerek konuşuyorsunuzdur. bunu görmek ve kabullenmek lazım.

    ama kendimi suçlu görmüyorum hiç bir konuda. ve bu yüzden sadece kendi etrafımdaki hayatı yaşayıp mutlu olmaya çalışıyorum ve çoğu zaman bunu becerebiliyorum sanırım. yani hayattan felaket keyif alıyorum. en büyük hüzün bile hayatın içinde sonuçta ama ben memnunum. ama dediğim gibi kendi etrafımdaki hayattan, kişi ve olaylardan bahsettiğim sürece bu böyle. ne kadar berbat bir durum ama suçlusu kesinlikle ben değilim. kolaya kaçtığım konu da bu herhal. bu da belki bana adice bi haz veriyodur kim bilir..
Bu konunun tüm mesajları