sana katılıyorum bambrella. hatta o kadar katılıyorum ki yazdığının altında benim imzam olmalı.
ve bu arada çürümüş bu toplum falan derken umarım kendinizi de bu toplumdan görerek konuşuyorsunuzdur. bunu görmek ve kabullenmek lazım.
ama kendimi suçlu görmüyorum hiç bir konuda. ve bu yüzden sadece kendi etrafımdaki hayatı yaşayıp mutlu olmaya çalışıyorum ve çoğu zaman bunu becerebiliyorum sanırım. yani hayattan felaket keyif alıyorum. en büyük hüzün bile hayatın içinde sonuçta ama ben memnunum. ama dediğim gibi kendi etrafımdaki hayattan, kişi ve olaylardan bahsettiğim sürece bu böyle. ne kadar berbat bir durum ama suçlusu kesinlikle ben değilim. kolaya kaçtığım konu da bu herhal. bu da belki bana adice bi haz veriyodur kim bilir..