Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Olaylara karşı duyarlı olmak ve gençliğin üzerine yapışan bıkkınlık...

  • ordabiyerde • 4 Haziran 2005 20:09 • #470611
    ama yazamıyorum bir türlü...
  • ordabiyerde • 6 Haziran 2005 12:28 • #470915
    işte sorun da burdan kaynaklanıyor..yanlışı görüp susan ve hiçbirşey yapmayan da yanlışın parçasıdır...
  • punk_girl_punk • 6 Haziran 2005 12:38 • #470917
    ya arkadaşlar sorun şuki abuksubuk topiklerin mesaj sayısı 100 50 yi geçiyo bu başlıkta ise sadece 33 msg var bu da zaten herşeyi ortaya çıkarıyo
  • ordabiyerde • 7 Haziran 2005 23:46 • #471329
    ben başlığı açtım .. elimden geldiğince de mantıklı topicler açmaya çalışıyorum e daha napiym?:))))
  • ordabiyerde • 6 Temmuz 2005 20:46 • #476644
    lafa gelince herkes iyi ..haniyada cevaplar?:)))
  • superman • 6 Temmuz 2005 22:00 • #476693
    sen de uyuyosun.sonra gelmiş burda uyanın ayağı yapıyosun.sen uyuduğunun farkında değilsin.
  • ordabiyerde • 6 Temmuz 2005 22:15 • #476697
    Alalaaa nas1l uyuyomusum ben anlat bakal1m????
  • shadowinthesun • 7 Temmuz 2005 13:28 • #476858
    ben duydukça birileri kulaklarını ve beynini kapatıyor
    ben konuştukça sesi sesimi bastırıyor
    ben anladıkça "duyarlı genç sevsinler"diye gülenler de vardır
    ben neyim ki,neyi değiştirebilirim..

    AMA BİZ BİŞEYLERİ DEĞİŞTİREBİLİRİZ!SİLKİNİP KENDİNE GELMEKLE ALAKALI OLAY,O ZAMAN BIKKINLIK DA KALMAZ DUYARSIZLIK DA..

    EĞİTİM ŞART..
  • a_lost_soul • 7 Temmuz 2005 13:40 • #476861
    Bişeyleri değiştiremesen de(kısa vadede) insanın kendi öz saygısı gereği tepki vermesi gerekir.Eğer kişiliği onu dünyadan ve bunca adaletsizlikten soyutluyorsa,bana dokunmayan yılan bin yaşasın modalarına sokuyosa boşa harcanan O2 lere yanarım ben.
  • shadowinthesun • 7 Temmuz 2005 13:55 • #476864
    bikere bi canlı yaşamını O2 yle karşılaştırmana şaşırdım, sonuçta O2 varsa biz yaşayalım diye var..eğer birileri kendini zaman zaman soyutlamazsa bazı şeylerden saldırmaya başlar, işte o zaman yanmak lazım harcanan O2lere..herkes kendini bunca adaletsizlikten soyutlasaydı acaba adaletsizlik diye bişey kalırmıydı,sonuçta adaletsizliğin varlığının sebebi insan..zaten söylemek istediğim "etkisz kalalım tek başımıza biz bir hiçiz"asla değil,sadece hep ben diyen insanların biraz düşünmesini sağlamak.bana dokunmayan yılanın da canı cehenneme,bişekilde dünyayı etkilemesi herkesi etkilemeye yeter zaten.