Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Olaylara karşı duyarlı olmak ve gençliğin üzerine yapışan bıkkınlık...

  • shadowinthesun • 7 Temmuz 2005 13:55 • #476864
    bikere bi canlı yaşamını O2 yle karşılaştırmana şaşırdım, sonuçta O2 varsa biz yaşayalım diye var..eğer birileri kendini zaman zaman soyutlamazsa bazı şeylerden saldırmaya başlar, işte o zaman yanmak lazım harcanan O2lere..herkes kendini bunca adaletsizlikten soyutlasaydı acaba adaletsizlik diye bişey kalırmıydı,sonuçta adaletsizliğin varlığının sebebi insan..zaten söylemek istediğim "etkisz kalalım tek başımıza biz bir hiçiz"asla değil,sadece hep ben diyen insanların biraz düşünmesini sağlamak.bana dokunmayan yılanın da canı cehenneme,bişekilde dünyayı etkilemesi herkesi etkilemeye yeter zaten.
Bu konunun tüm mesajları