ben duydukça birileri kulaklarını ve beynini kapatıyor
ben konuştukça sesi sesimi bastırıyor
ben anladıkça "duyarlı genç sevsinler"diye gülenler de vardır
ben neyim ki,neyi değiştirebilirim..
AMA BİZ BİŞEYLERİ DEĞİŞTİREBİLİRİZ!SİLKİNİP KENDİNE GELMEKLE ALAKALI OLAY,O ZAMAN BIKKINLIK DA KALMAZ DUYARSIZLIK DA..