çok güzel bir planın figüranları olduk sanki. eskiye özlemli bir insan değilim ki eski de değilim ama günümüzde televizyon bir çok uyuşturucudan daha çok etki ediyor beynimize. hepimize roller yüklüyor ve bizden oynamamızı bekliyorlar. buna hayır dediğimizde ise cevap hazır: coplar, işkenceler, sürgünler.
peki nereye kadar?