evet birinci suçlu kesinlikle değilim. ikinci kefeye soktuğun suçlulardan da değilim ordabiryerde adlı arkadaşım.
çünkü ben etrafımdakileri görüyorum. görüyorum ama tepkisizlik şu an bana normal gelen şey. uyuşmuşum belki ama işime böyle geliyosa ne ala.haksız mıyım sence?