Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Olaylara karşı duyarlı olmak ve gençliğin üzerine yapışan bıkkınlık...

  • gokcen • 18 Mayıs 2005 21:33 • #466728
    haklısın sende,metin uca da diyor ya suçlamamak lazım onları diye...nasılki suçlu damgasını yapıştırmıyorsak bu insanlara suçsuz damgasını da yapıştırmayalım alınlara...kapitalizm ne diyor;önce birey,sonra toplum..bu zihniyetle yetişmedik mi bizde?madem bu zihniyetle yetiştik,bu anlayışla yaşıyoruz o zaman neden toplum için en doğru olanı içselleştirerek yapmıyoruz,yoksa fazla mı boğulduk benliğimizin içine??
    bence bizi bu hale getirenler kadar bizde suçluyuz,kimse gözlerimizi bağlamıyor,kulaklarımızı tıkamıyor!!!
    buyrun kitaplar vitrinlerde...
    saygılar
Bu konunun tüm mesajları