haklısın sende,metin uca da diyor ya suçlamamak lazım onları diye...nasılki suçlu damgasını yapıştırmıyorsak bu insanlara suçsuz damgasını da yapıştırmayalım alınlara...kapitalizm ne diyor;önce birey,sonra toplum..bu zihniyetle yetişmedik mi bizde?madem bu zihniyetle yetiştik,bu anlayışla yaşıyoruz o zaman neden toplum için en doğru olanı içselleştirerek yapmıyoruz,yoksa fazla mı boğulduk benliğimizin içine??
bence bizi bu hale getirenler kadar bizde suçluyuz,kimse gözlerimizi bağlamıyor,kulaklarımızı tıkamıyor!!!
buyrun kitaplar vitrinlerde...
saygılar