Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

1 Hafta Kaldı, Nolacak Bu Rimi Rimi Ley ?

  • BLooDBaTH-Gs • 16 Mayıs 2005 22:39 • #466401
    bence anca babaya girer onlar ahaha ne o rimi rimi ley.Hayatımda böyle leş bir parça ve böyle çirkin bi karı görmedim.Allah türkiyeme yardım etsin.Torpille gelmiş zaten belli.Bu sene hiç bişey olmaz.
Bu konunun tüm mesajları