Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

1 Hafta Kaldı, Nolacak Bu Rimi Rimi Ley ?

  • da hui • 16 Mayıs 2005 22:47 • #466403
    ya, nasıl olur da bu şarkıyı seçenler, bunun berbat bir şarkı olduğunu, bi halta benzemediğini ve dünya çapında rezil olacağımızı göremiyor?!!!!!!!!!!! bence komplo bu, türkiyeyi küçük düşürmek için rimi rimi ley'i gönderecekler eurovision'a. bu şarkıda ve eurovision!a gönderilmesinde emeği geçen herkesin allah belasını versin(insan kendini düşünmese vatanını düşünür ya!!).
Bu konunun tüm mesajları