ya, nasıl olur da bu şarkıyı seçenler, bunun berbat bir şarkı olduğunu, bi halta benzemediğini ve dünya çapında rezil olacağımızı göremiyor?!!!!!!!!!!! bence komplo bu, türkiyeyi küçük düşürmek için rimi rimi ley'i gönderecekler eurovision'a. bu şarkıda ve eurovision!a gönderilmesinde emeği geçen herkesin allah belasını versin(insan kendini düşünmese vatanını düşünür ya!!).