ehehehe bi de yanlışlıkla birinci olurmuş.
bundan kelli o yarışmaya da kimseyi yollamazlarmış
biz neler gördüük
saraaydaan kız kaçırmaaaaaa..
hatırlarmısınız bunu ?
opera diye bi şarkı. ki şarkı demiyelim garip bişeydi. işte o şarkı yüzyılın en kötü şarkısı seçildi.
böyle bir etiket daha alırsak şaşırmayın.