Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

1 Hafta Kaldı, Nolacak Bu Rimi Rimi Ley ?

  • bigbooots • 16 Mayıs 2005 23:54 • #466409
    eurovisionu bu kadar sallamayın ya.. alt tarafı genç ve ismi duyulmamış amatör şarkıcılarla besteciler için yapılan bi yarışma..
    bakınız ülkelerin çoğu hep genç ve gelecek vadeden şarkıcılarını gönderir bu yarışmaya!!
    biz kasıp en iyi şarkıcılarımızı, gruplarımızı yarışmaya göndermeye çalışıyoruz.. bakmayın yunanistan, rusya bizim birincilikten sonra bizim taktiği uygulamaya başladılar!! (sebebi ne olabilir acaba?? ama tahmin etmek zor değil..)
    anlıcanız zaten biraz da politik bi yarışma, yeri geldiğinde ırkçılık da barındırıyo!!
    afedersiniz ama s.ktiredin gitsin..
Bu konunun tüm mesajları