eurovisionu bu kadar sallamayın ya.. alt tarafı genç ve ismi duyulmamış amatör şarkıcılarla besteciler için yapılan bi yarışma..
bakınız ülkelerin çoğu hep genç ve gelecek vadeden şarkıcılarını gönderir bu yarışmaya!!
biz kasıp en iyi şarkıcılarımızı, gruplarımızı yarışmaya göndermeye çalışıyoruz.. bakmayın yunanistan, rusya bizim birincilikten sonra bizim taktiği uygulamaya başladılar!! (sebebi ne olabilir acaba?? ama tahmin etmek zor değil..)
anlıcanız zaten biraz da politik bi yarışma, yeri geldiğinde ırkçılık da barındırıyo!!
afedersiniz ama s.ktiredin gitsin..