ya bence türkçe olduğundan dolayı rimi rimi ley in anlamını anlamayacaklar (anlamı varsa..) ve melodik yapısından dolayı ve işe biraz da şov olayı girince yabancıların dikkatini çekebilir..ben ilk dinlediğimde ben de umutsuzdum..ama şimdi düşünüyorum da..herkes bu şarkıdan nefret etti herkes demediğini bırakmadı bu katılan arkımızda hep sabırla dinledi sonunda o gülcek yabancılar bu şarkıların tekerleme havasını ve şovunu sevcek gibi geliyo bana..yarışma sonunda hatırlarsınız bu dediklerimi..