Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

1 Hafta Kaldı, Nolacak Bu Rimi Rimi Ley ?

  • mor_ve _ötesi • 17 Mayıs 2005 00:03 • #466411
    ya bence türkçe olduğundan dolayı rimi rimi ley in anlamını anlamayacaklar (anlamı varsa..) ve melodik yapısından dolayı ve işe biraz da şov olayı girince yabancıların dikkatini çekebilir..ben ilk dinlediğimde ben de umutsuzdum..ama şimdi düşünüyorum da..herkes bu şarkıdan nefret etti herkes demediğini bırakmadı bu katılan arkımızda hep sabırla dinledi sonunda o gülcek yabancılar bu şarkıların tekerleme havasını ve şovunu sevcek gibi geliyo bana..yarışma sonunda hatırlarsınız bu dediklerimi..
Bu konunun tüm mesajları