aslında şarkı güzel, sahne şovu da güzel ama gülseren şarkıyı söyleyemiyo, sahnede tam anlamıyla odun gibi duruyo.. (bu arada dişleri de insanı gerçekten tırsıtıyo.. (tırsıtmak)
işin özü bu yarışmada biz bu sene dereceye belki gireriz ama fazla önemsemeyin bu yarışmayı da sonucunu da hadi eyvallah..