Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

1 Hafta Kaldı, Nolacak Bu Rimi Rimi Ley ?

  • bigbooots • 17 Mayıs 2005 00:08 • #466413
    aslında şarkı güzel, sahne şovu da güzel ama gülseren şarkıyı söyleyemiyo, sahnede tam anlamıyla odun gibi duruyo.. (bu arada dişleri de insanı gerçekten tırsıtıyo.. (tırsıtmak)

    işin özü bu yarışmada biz bu sene dereceye belki gireriz ama fazla önemsemeyin bu yarışmayı da sonucunu da hadi eyvallah..
Bu konunun tüm mesajları