Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • Pro-Gressive • 25 Mayıs 2005 13:59 • #468062
    karma

    ben kaliteli progressive gruplarında konuk sanatçı olarak katılmak isterdim...NE bileyim Bir Pain of Salvation,Porcupine Tree,Ayreon,Enchant,Transatlantic,"Ark",Beyond Twilight gibi gruplarda çalmak isterdim...
    Bass,Elektro & Akustik gitar,Bateri,Piyano veya klavye...Herhangi biri olabilir,hatta hepsinden biraz çalmayı isterdim...
Bu konunun tüm mesajları