Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • darkeyes • 21 Mayıs 2005 23:17 • #467509
    Manga??

    Kardeşim alnından öperim çok doğru tespit
  • Affedilmeyen • 21 Mayıs 2005 23:23 • #467510
    run ha run nereye kadar
  • muradov • 22 Mayıs 2005 03:02 • #467555
    dream theatre vokali olmak isterdim zaten en kötüsü o bari bir vokal görürdü alemmm..
  • jonathan25 • 24 Mayıs 2005 20:17 • #467989
    valla KORN un 1üyesi olmak isterdm bilmiyorum ama adamlarda bni çeken 1şii var(özellikle jonathan!!o adamın böğrmesi ç.hoşma gidiyo=)))tabi yaşadkları pk d iç açıcı değil..ama onn ç.yakın 1 dostu olmak isterdim)en azından tanımak..
  • chazy_chazzz • 24 Mayıs 2005 20:19 • #467990
    TOSP...yihahahahahaa


    _____________________________________________________________________

    TOSP.GARAJ.ORG
  • tezgah • 24 Mayıs 2005 20:23 • #467994
    yemin ediyorum kimse EREN KÖMÜRLÜ BAND ın üyesi olmak istemez
  • james • 24 Mayıs 2005 22:16 • #468008
    CHILDREN OF BODOMMMMMMMMM janne warman yeahhhhhh
  • Pro-Gressive • 25 Mayıs 2005 13:52 • #468060
    Manga??

    Mangaya koyayım...
  • Pro-Gressive • 25 Mayıs 2005 13:59 • #468062
    karma

    ben kaliteli progressive gruplarında konuk sanatçı olarak katılmak isterdim...NE bileyim Bir Pain of Salvation,Porcupine Tree,Ayreon,Enchant,Transatlantic,"Ark",Beyond Twilight gibi gruplarda çalmak isterdim...
    Bass,Elektro & Akustik gitar,Bateri,Piyano veya klavye...Herhangi biri olabilir,hatta hepsinden biraz çalmayı isterdim...
  • davulist 35 • 25 Mayıs 2005 15:59 • #468107
    Green Day'ın davulcusu olmayı cok isterdim.hatta geceleri yatarken hayal bile ederim.manyak olurdu.....