Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • best of beso • 28 Haziran 2006 20:59 • #502438
    rammstein :)
  • egeli yasemin • 28 Haziran 2006 21:01 • #502439
    Manga??

    abi ne alıp veremediğiniz var mangayla adamlar gelip biyerinizimi elledi tövbe yaaa herkesin bir düşüncesi var sen ne karışıyon
  • egeli yasemin • 28 Haziran 2006 21:03 • #502440
    Manga??

    kardeşim seni sonuna kadar destekliyorum
  • brk_akbas • 28 Haziran 2006 23:04 • #502444
    vega

    offf tabi ki vega...
    :P iyi seçim umarım bir gün olur bu dileğin:D
  • Anthrax34 • 29 Haziran 2006 02:49 • #502468
    Suicidal Tendencies bana bass ı verseydi çok güzel olur du :D aheüahüahehe

    Anthrax da davul çalmak isterdim..
  • metalwrath • 29 Haziran 2006 13:00 • #502489
    nofx amma konuşmuşsun yav ama iyi konuşmuşsun :D ben de söyliyeyim bari ben de boys anılar grubna girmek istiyorum da onlar kadar kol kası yapamadığım için 2 senedir bekletiyolar beni :))
  • death_glory • 29 Haziran 2006 14:09 • #502516
    hepsi'nin