İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?
911girl
• 24 Kasım 2005 09:42 •
#489372
EvanescencE amynin yanında hangi eleman olursam oliim ama onlar beni ister mi acaba=)
Nofx
• 24 Kasım 2005 11:18 •
#489376
EvanescencE amynin yanında hangi eleman olursam oliim ama onlar beni ister mi acaba=)
ilk önce nickini değiştirmen lazım..
narcolepticcc
• 24 Kasım 2005 12:52 •
#489381
tabii ki
/radiohead/
/pinkfloyduntekvarisi/
sorum_suz
• 24 Kasım 2005 16:37 •
#489396
metallica nın bi üyesi olmak süper olurdu
bunu dışında bi de children of bodom manyak olur
Holy_Bastard
• 24 Kasım 2005 22:17 •
#489413
Metallica
Iced Earth
Blind Guardian
Apocalyptica
Nofx
• 24 Kasım 2005 22:23 •
#489414
bi tane seç çabuk..hadi bekliyorum.
Nofx
• 24 Kasım 2005 22:30 •
#489415
Geç kaldın sen karar vermeyince yurtseven kardeşler gurubuna geçtin idare et artık..
ga ga
• 24 Kasım 2005 22:40 •
#489416
mahaah
anyoneanywhere
• 25 Kasım 2005 03:50 •
#489422
pink floyd... gitarları akord eden adam bile olsam ya da malzemeleri taşıyan eleman bile olsam yeterli benim için...
ner
• 25 Kasım 2005 05:40 •
#489423
ben gilmour'un gitarına takılcak teli silen eleman olmaya bile razıyım. o kadar.
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
..
15
»