Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • 911girl • 24 Kasım 2005 09:42 • #489372
    EvanescencE amynin yanında hangi eleman olursam oliim ama onlar beni ister mi acaba=)
  • Nofx • 24 Kasım 2005 11:18 • #489376
    EvanescencE amynin yanında hangi eleman olursam oliim ama onlar beni ister mi acaba=)



    ilk önce nickini değiştirmen lazım..
  • narcolepticcc • 24 Kasım 2005 12:52 • #489381
    tabii ki
    /radiohead/
    /pinkfloyduntekvarisi/
  • sorum_suz • 24 Kasım 2005 16:37 • #489396
    metallica nın bi üyesi olmak süper olurdu
    bunu dışında bi de children of bodom manyak olur
  • Holy_Bastard • 24 Kasım 2005 22:17 • #489413
    Metallica
    Iced Earth
    Blind Guardian
    Apocalyptica
  • Nofx • 24 Kasım 2005 22:23 • #489414
    bi tane seç çabuk..hadi bekliyorum.
  • Nofx • 24 Kasım 2005 22:30 • #489415
    Geç kaldın sen karar vermeyince yurtseven kardeşler gurubuna geçtin idare et artık..
  • ga ga • 24 Kasım 2005 22:40 • #489416
    mahaah
  • anyoneanywhere • 25 Kasım 2005 03:50 • #489422
    pink floyd... gitarları akord eden adam bile olsam ya da malzemeleri taşıyan eleman bile olsam yeterli benim için...
  • ner • 25 Kasım 2005 05:40 • #489423
    ben gilmour'un gitarına takılcak teli silen eleman olmaya bile razıyım. o kadar.