dostlar olabilecek şeyleri yazın ben şimdi satyricon da da yazardım ama çalamam ki öyle o yüzden başka bişi yazdım sizde böyle yazın mantıklı olun biraz dostlar hem o kalitedeki bir gruba girebilmek için rock star daki steel dragon vokali bobby bears ı sıçırtan chris cole olmanız lazım daha iyi olacaksınız ki sizi alsınlar mantık biraz mantık lütfen.. bu arada manga nın a.ına biiiip..
ok.düsüncene sayg1m var.ama sunu yap o hlde .bu gece division bell i tak dinle.ard1ndan hemen airbag koy radiohead den .ya da ok computer koy.ya da bends koy.bak bakal1m soundlar aras1 geçis nas1l olucak.
ama gözlerini kapa ve uç bunu yaparken .içki içme.harbiden koy ruhunu ortaya uç bakal1m nereye kadar uçucaks1n.
68 parisinde godard imzal1 sekanslar1 kar1st1ran genç insanlariçin pink floyd la ayn1 tarihlerde yasamak nas1l bir duygu bilemiyorum ama radioheadle ayn1 tarihlerde yasamak harika.
anlamayan1n kalbine eksos borusu saplanm1s derim.müzigin m sinden annam1yo derim.çocuk derim.laf1m sana degil yann1s annama.radiohead in müsii için kim taklit diebilir?kim kars1 ç1kabilir?
hiç kimse.
bu yaz1y1 okuyup da dudak bükenler salsa yaps1n.omus ve kalca k1v1rs1n.
heralde the offspring de davul çalmak isterdim(atıcaklar artık davulcularını bi zahmet benim için)..normalde gitar çalmama rağmen o grubun davul sounduna bitiyorum.