Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • ner • 25 Kasım 2005 05:43 • #489424
    /radiohead/
    /pinkfloyduntekvarisi/


    Pink Floyd'un varisi gibi bir kavram söz konusu olamaz. Pink Floyd herhangi bir grupla karşılaştırılamaz.
    radiohead'i de severim, o ayrı ama.
  • anaemics • 25 Kasım 2005 13:40 • #489426
    dostlar olabilecek şeyleri yazın ben şimdi satyricon da da yazardım ama çalamam ki öyle o yüzden başka bişi yazdım sizde böyle yazın mantıklı olun biraz dostlar hem o kalitedeki bir gruba girebilmek için rock star daki steel dragon vokali bobby bears ı sıçırtan chris cole olmanız lazım daha iyi olacaksınız ki sizi alsınlar mantık biraz mantık lütfen.. bu arada manga nın a.ına biiiip..
  • Holy_Bastard • 25 Kasım 2005 17:16 • #489441
    Nofx yere yatırdın abi beni gülmekten :)))

    Bari Yurtseven Kardeşler yerine Can-Kan'a koy beni :)))

    Cevabım ise Metallica olacaktır beni sokmadığın gruplardan :)
  • narcolepticcc • 25 Kasım 2005 17:25 • #489442
    ok.düsüncene sayg1m var.ama sunu yap o hlde .bu gece division bell i tak dinle.ard1ndan hemen airbag koy radiohead den .ya da ok computer koy.ya da bends koy.bak bakal1m soundlar aras1 geçis nas1l olucak.
    ama gözlerini kapa ve uç bunu yaparken .içki içme.harbiden koy ruhunu ortaya uç bakal1m nereye kadar uçucaks1n.
    68 parisinde godard imzal1 sekanslar1 kar1st1ran genç insanlariçin pink floyd la ayn1 tarihlerde yasamak nas1l bir duygu bilemiyorum ama radioheadle ayn1 tarihlerde yasamak harika.
    anlamayan1n kalbine eksos borusu saplanm1s derim.müzigin m sinden annam1yo derim.çocuk derim.laf1m sana degil yann1s annama.radiohead in müsii için kim taklit diebilir?kim kars1 ç1kabilir?
    hiç kimse.
    bu yaz1y1 okuyup da dudak bükenler salsa yaps1n.omus ve kalca k1v1rs1n.
  • noktasız_üye • 26 Kasım 2005 01:14 • #489467
    GUNS'N ROSES
  • wampiria • 26 Kasım 2005 01:53 • #489469
    ee cradle of filth
  • Gallagher • 26 Kasım 2005 02:03 • #489470
    oasis gem archer in yerinde hemidene.................
  • GaRaJ Hırsızı • 26 Kasım 2005 02:21 • #489471
    death
  • ga ga • 26 Kasım 2005 15:12 • #489489
    cankan gurubundaki kabal'a benzeyen arkadaşın yerinde o da olmadı boys anılardaki kaslı şahsiyetde olabilir tabi
  • 5hine_10 • 27 Kasım 2005 01:44 • #489511
    heralde the offspring de davul çalmak isterdim(atıcaklar artık davulcularını bi zahmet benim için)..normalde gitar çalmama rağmen o grubun davul sounduna bitiyorum.