Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • Barnie_ • 27 Kasım 2005 04:34 • #489514
    Manga??

    Akçabaat avrupadamı oynuyor? ya da oynadımı?:)
  • sauron • 27 Kasım 2005 17:48 • #489532
    DREAM THEATER__OPETH.....
  • nere • 27 Kasım 2005 21:18 • #489560
    Pentagram
  • Holy_Bastard • 27 Kasım 2005 21:32 • #489561
    Eren Kömürlü Band :P :)))
  • double cross • 28 Kasım 2005 06:29 • #489593
    Lamb of God - chris adler'in yerinde olmak isterdim.... O setin başına otursam bile yeter=)
  • fizban • 28 Kasım 2005 13:45 • #489598
    haggard
    başka sözede hacet yok:-)
  • localistik • 28 Kasım 2005 17:35 • #489605
    tabi ki linkin park.orada ya turntable oynatmak ya da back vokallik yapmak isterim
  • zennon • 29 Kasım 2005 00:04 • #489632
    (benzer bi cevabı yamsıtım bi yere ama)

    NIRVANA

    grup üyeligini gectim mikrofon ayagı filan oliyim,ya da amfi,
    o sahnede herhangi bi nesne,,akorcu,,ya da ..
    sadece o efsanevi sesin,o muhterem insanın yakınıda bi yerde duriyim.
  • Linwe_Tiwele • 29 Kasım 2005 00:09 • #489635
    Kalsaydı keşke.. Guns n Roses..
    Şimdikilerden Dark tranquillity olabilir..
  • biittersweettt • 29 Kasım 2005 14:11 • #489654
    Manga??

    ya bence biraz haksızlık ediyosun en azından veganın destek verdigi bi grup bu kadar kötü olamaz... bence fena diiler sarkıları gayet iyi ve nerdeseniz diyin iyi biyer edinicek rock camiasında.....