-
Manga??
Akçabaat avrupadamı oynuyor? ya da oynadımı?:)
-
DREAM THEATER__OPETH.....
-
Pentagram
-
Eren Kömürlü Band :P :)))
-
Lamb of God - chris adler'in yerinde olmak isterdim.... O setin başına otursam bile yeter=)
-
haggard
başka sözede hacet yok:-)
-
tabi ki linkin park.orada ya turntable oynatmak ya da back vokallik yapmak isterim
-
(benzer bi cevabı yamsıtım bi yere ama)
NIRVANA
grup üyeligini gectim mikrofon ayagı filan oliyim,ya da amfi,
o sahnede herhangi bi nesne,,akorcu,,ya da ..
sadece o efsanevi sesin,o muhterem insanın yakınıda bi yerde duriyim.
-
Kalsaydı keşke.. Guns n Roses..
Şimdikilerden Dark tranquillity olabilir..
-
Manga??
ya bence biraz haksızlık ediyosun en azından veganın destek verdigi bi grup bu kadar kötü olamaz... bence fena diiler sarkıları gayet iyi ve nerdeseniz diyin iyi biyer edinicek rock camiasında.....