-
Pink Floyd tabii ki...
Bir de Radical Noise, ha bir de Zeke :))
Birascikta Chaos UK
Daha ne olsun!
-
Manga??
3
-
kesinlikle greenday,hatta şu dünyada armstrong olmak isterdim
-
gene simmons olmak isterdim :D
-
kaosis de davul calmak isterim
-
AC/DC (Sahnede Angus Young'ı izleyeceğim diyerekden fazla bişey çalamazdım ama yinede AC/DC :D.
-
system of a down ın bassçısı olmak isterdim.ama birinci tercihim kendi grubumu krup onlar kadar başarılı olmak olurdu.
-
system of a down'un solisti veya elektrocusu olmak isterdim falla :D
-
olacaksan metal calip gaza gelicen doom metal , muazes ersoy nostalji 3 mesela doom gibi kadin kafani s.kiyo dinlerken...:) ya da muslum gurses in arkasinda ramazan baterisi calmak isterdim... ey gidi gunler ey yas geldi 19 a almazlar artik bizi o gruplara peh peh pehh....
Soul Yard
-
arkadaslar internetten bişarkı buldum tam bu durumu anlatıyo www.kaosis.com da amotör bi grup ama şarkı harika.. dinleyin koşa koşa 2 bira alalıp içeceksiniz.. emin olun