Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • SueMe • 6 Şubat 2006 01:15 • #493583
    Pink Floyd tabii ki...
    Bir de Radical Noise, ha bir de Zeke :))
    Birascikta Chaos UK

    Daha ne olsun!
  • blackrainbow • 6 Şubat 2006 01:53 • #493586
    Manga??

    3
  • manu • 10 Şubat 2006 20:11 • #493731
    kesinlikle greenday,hatta şu dünyada armstrong olmak isterdim
  • rickenbacker • 11 Şubat 2006 21:54 • #493836
    gene simmons olmak isterdim :D
  • drumdrum • 5 Nisan 2006 17:41 • #496152
    kaosis de davul calmak isterim
  • SoPoR_AeTeRNuS • 5 Nisan 2006 19:11 • #496161
    AC/DC (Sahnede Angus Young'ı izleyeceğim diyerekden fazla bişey çalamazdım ama yinede AC/DC :D.
  • yellowboy • 5 Nisan 2006 19:29 • #496166
    system of a down ın bassçısı olmak isterdim.ama birinci tercihim kendi grubumu krup onlar kadar başarılı olmak olurdu.
  • dead of kings • 5 Nisan 2006 21:14 • #496177
    system of a down'un solisti veya elektrocusu olmak isterdim falla :D
  • Patrin • 5 Nisan 2006 21:34 • #496180
    olacaksan metal calip gaza gelicen doom metal , muazes ersoy nostalji 3 mesela doom gibi kadin kafani s.kiyo dinlerken...:) ya da muslum gurses in arkasinda ramazan baterisi calmak isterdim... ey gidi gunler ey yas geldi 19 a almazlar artik bizi o gruplara peh peh pehh....


    Soul Yard
  • drumdrum • 6 Nisan 2006 02:25 • #496189
    arkadaslar internetten bişarkı buldum tam bu durumu anlatıyo www.kaosis.com da amotör bi grup ama şarkı harika.. dinleyin koşa koşa 2 bira alalıp içeceksiniz.. emin olun