Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • moop • 6 Nisan 2006 18:08 • #496228
    iron maiden,helloween,blind guardian,pentagram ve METALLICA !!!
  • sonerock • 11 Nisan 2006 01:41 • #496607
    şuan darkness ya da velvet rovelver..bulutsuzluk özlemi var bir de nejat ı sevmesem de müzisyenler müthişler..
  • karabasann88 • 11 Nisan 2006 19:35 • #496641
    ...
  • theoutsider • 23 Nisan 2006 07:14 • #497418
    heralde tool ya da a perfect circle isterdim
  • numbie_X • 23 Nisan 2006 09:47 • #497419
    soad,lp ya da kurban
  • eternal_silent • 23 Nisan 2006 18:31 • #497472
    haggard..soprano olarak
  • mental patient • 28 Nisan 2006 21:19 • #497779
    tabi ki de good charlotte onların bateristi olmak isterdim ahh JOEL ahh
  • dimmuborgirfan • 28 Haziran 2006 18:51 • #502411
    Dimmu Borgir in tabi ki:)))
  • easily • 28 Haziran 2006 18:58 • #502414
    red hot chili peppers

    4 mükemmel adamın yanına düşücem... daha ne isteyebilirim ki?!!!
  • easily • 28 Haziran 2006 19:11 • #502423
    hababam vokal grubu

    ben de istiyorum ya!