Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • paranoia_ • 6 Ocak 2006 17:02 • #491202
    kurban şimdi haytta olsa da kerem abimin yerine onun gibi çalsam....

    tam adamaların sertteki bassları çözüoduk bu talihsiz insanlar albüyle karşılaştık:). bu kadar mı efekt kullanılır be abi. türkiyede gitardan daha çok efekt kullanan tek bassçı kerem abidir heralde adamdaki setup kimsede yok. bi onu bi de çilekşteki aliyi tanırım efekt konusunda.

    kerem abimin bi röportajda söylediği gibi:''bana sorsan sek çaldım''
  • freezone • 6 Ocak 2006 17:20 • #491203
    kesinlikle The Cure...
  • Rapper_GIRLLL • 6 Ocak 2006 23:56 • #491232
    hangi grubun elemanı ??

    ABİ NEDEN HEP yabancı rock gruplarında çalmak istiosunuz yaaa!!... zaten türkiyede doğru dürüst rock grubu yok :P (duman,çilekeş ve mor ve ötesi dışında) çok iyi bilenler gitsinler orda çalsınlar şu güzelim türkiyemin rock'ınada bi katkınız olsun dimi beaaa :D:D :P:P
  • SoPoR_AeTeRNuS • 9 Ocak 2006 11:08 • #491499
    Judas Priest

    Mötley Crüe ya da Ramones ama ne çalacağım önemli değil :). Judas Priestde olur :). Ulan çok şeymi istedik ne :).
  • the_TW_named • 9 Ocak 2006 19:54 • #491531
    MetallicA




    --------tweeder--------
  • JordanRudess • 11 Ocak 2006 00:42 • #491634
    Şaka mı bu? MangA tabi ki de!
  • dawulcu15 • 11 Ocak 2006 02:10 • #491642
    yaşasaydı %100 nirvana ama şuan mecburen dumanla idare etces=P
  • emetic • 11 Ocak 2006 04:32 • #491652
    rammstein

    ulan rammstein varken :D
  • isis_derya • 11 Ocak 2006 13:48 • #491686
    Manga??

    evet hakketen manga mı???? ya ne diim artk tmm sevenleri çok oldu belki de iiler ama barizz özentilerr...ve bundan kurtulamadıkları sürece hiçbişeyler bence...
  • -CheTe • 11 Ocak 2006 19:48 • #491703
    ya mor ve ötesinde sölemek isterdim.adamlar hem iyi müzik yapıyolar hem de eğleniyolar.sahne performansı süper...