Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • mezarkabulone • 25 Mayıs 2005 20:24 • #468173
    *PENTAGRAM*
  • Axl_Rose • 25 Mayıs 2005 21:49 • #468192
    Guns'n' Roses da çalmak isterdim. ritim gitaristliğe bile razıydım..
  • THESAW • 27 Mayıs 2005 13:15 • #468700
    Manga??

    arkadaşım ben onları daha sing your song tan beri takip etmeye calısıyorum ve o yarısmada söyladikleri sarkının biri asık veysel in kara toprak sarkısıydı ve sana yemin ederim türkiyede o sarkıyı kimse onlar gibi söyleyemez onun icin onları kücümseme bikac sene sonra pisman olursun
  • Barnie_ • 23 Kasım 2005 01:37 • #489294
    Manga??

    ya kardeş adamlar kötü veya iyi birşeyler yapmaya çalişiyorlar müzik adına.Ben manga dinlemem ama destek olmak lazım hadi destek olunmuyor bari bok atmayın.. Zaten türkiye ne kaybediyorsa şu yukarda yazanlar yüzünden kaybediyor.Neden onlarda bi korn kadar başarılı olmasinki(tarz olarak konuşuyorum)..bu şeye benziyor ben galatasaraylıyım ama feneri avrupada desteklerim .Artık biraz dha farklı bakilsın olaylara. Ben senin yanındayım
  • anaemics • 23 Kasım 2005 15:18 • #489315
    tenecious-d 'de gitarist olmak isterdim ya da static-x 'te o da olmadı diyelim, manowar 'da çalarım artık gerçi hiçbiri olcak şey değil ama :) bu arada manga 'ya dil uzatanlara söylüyorum arkanızdayım dostlar, 5 para etmez bir grup, türkiye 'de herkes müzik yapar istediği kadar berbat olsun dinleyicide buluyorlar ama hele hele fifa 2006 'da müzikleri kullanılacak kalitede bir grup olduğunu söyleyenlere şiddetle karşı çıkıyorum, dostlar bu kadar berbat müzik yapan bir grup bile dünya çapında tanınacaksa pentagram 'ın sonu neden böyle oldu, dostlar böyle şeyleri görünce insan müzikten soğuyor benim evimde yaptığım bestelerden en kötüsü bile onlarınkilerden sağlamdır intihara sürüklüyorlar insanı..
  • jordan • 23 Kasım 2005 16:06 • #489317
    metallica'da...hem bırak gitar calmayı larce ın bagetlerini tasımaya razıyım :P
  • dungeon696 • 23 Kasım 2005 18:40 • #489330
    Falchion veya grave flowers ın bir üyesi olmak isterdim
  • ReFLeKS _GİTAR • 23 Kasım 2005 19:43 • #489334
    Mangaya koyayım...

    zuhauhauah
    Metallica ,KoRn
  • Nofx • 23 Kasım 2005 20:45 • #489350
    Manga??

    ben galatasaraylıyım ama feneri avrupada desteklerim


    bende beşiktaşlıyım akçabatsebatı desteklerim..
  • makas eller • 24 Kasım 2005 01:05 • #489366
    ne onun ne bunun ben kendi grubumum üyesi olmak isterdim çünkü ben yükselirken çekeceğim tüm sıkıntıları yaşamak isterdim
    şimdiden söyleyim grubum yok ve olmayacak