-
*PENTAGRAM*
-
Guns'n' Roses da çalmak isterdim. ritim gitaristliğe bile razıydım..
-
Manga??
arkadaşım ben onları daha sing your song tan beri takip etmeye calısıyorum ve o yarısmada söyladikleri sarkının biri asık veysel in kara toprak sarkısıydı ve sana yemin ederim türkiyede o sarkıyı kimse onlar gibi söyleyemez onun icin onları kücümseme bikac sene sonra pisman olursun
-
Manga??
ya kardeş adamlar kötü veya iyi birşeyler yapmaya çalişiyorlar müzik adına.Ben manga dinlemem ama destek olmak lazım hadi destek olunmuyor bari bok atmayın.. Zaten türkiye ne kaybediyorsa şu yukarda yazanlar yüzünden kaybediyor.Neden onlarda bi korn kadar başarılı olmasinki(tarz olarak konuşuyorum)..bu şeye benziyor ben galatasaraylıyım ama feneri avrupada desteklerim .Artık biraz dha farklı bakilsın olaylara. Ben senin yanındayım
-
tenecious-d 'de gitarist olmak isterdim ya da static-x 'te o da olmadı diyelim, manowar 'da çalarım artık gerçi hiçbiri olcak şey değil ama :) bu arada manga 'ya dil uzatanlara söylüyorum arkanızdayım dostlar, 5 para etmez bir grup, türkiye 'de herkes müzik yapar istediği kadar berbat olsun dinleyicide buluyorlar ama hele hele fifa 2006 'da müzikleri kullanılacak kalitede bir grup olduğunu söyleyenlere şiddetle karşı çıkıyorum, dostlar bu kadar berbat müzik yapan bir grup bile dünya çapında tanınacaksa pentagram 'ın sonu neden böyle oldu, dostlar böyle şeyleri görünce insan müzikten soğuyor benim evimde yaptığım bestelerden en kötüsü bile onlarınkilerden sağlamdır intihara sürüklüyorlar insanı..
-
metallica'da...hem bırak gitar calmayı larce ın bagetlerini tasımaya razıyım :P
-
Falchion veya grave flowers ın bir üyesi olmak isterdim
-
Mangaya koyayım...
zuhauhauah
Metallica ,KoRn
-
Manga??
ben galatasaraylıyım ama feneri avrupada desteklerim
bende beşiktaşlıyım akçabatsebatı desteklerim..
-
ne onun ne bunun ben kendi grubumum üyesi olmak isterdim çünkü ben yükselirken çekeceğim tüm sıkıntıları yaşamak isterdim
şimdiden söyleyim grubum yok ve olmayacak