Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • Barnie_ • 23 Kasım 2005 01:37 • #489294
    Manga??

    ya kardeş adamlar kötü veya iyi birşeyler yapmaya çalişiyorlar müzik adına.Ben manga dinlemem ama destek olmak lazım hadi destek olunmuyor bari bok atmayın.. Zaten türkiye ne kaybediyorsa şu yukarda yazanlar yüzünden kaybediyor.Neden onlarda bi korn kadar başarılı olmasinki(tarz olarak konuşuyorum)..bu şeye benziyor ben galatasaraylıyım ama feneri avrupada desteklerim .Artık biraz dha farklı bakilsın olaylara. Ben senin yanındayım
Bu konunun tüm mesajları