tenecious-d 'de gitarist olmak isterdim ya da static-x 'te o da olmadı diyelim, manowar 'da çalarım artık gerçi hiçbiri olcak şey değil ama :) bu arada manga 'ya dil uzatanlara söylüyorum arkanızdayım dostlar, 5 para etmez bir grup, türkiye 'de herkes müzik yapar istediği kadar berbat olsun dinleyicide buluyorlar ama hele hele fifa 2006 'da müzikleri kullanılacak kalitede bir grup olduğunu söyleyenlere şiddetle karşı çıkıyorum, dostlar bu kadar berbat müzik yapan bir grup bile dünya çapında tanınacaksa pentagram 'ın sonu neden böyle oldu, dostlar böyle şeyleri görünce insan müzikten soğuyor benim evimde yaptığım bestelerden en kötüsü bile onlarınkilerden sağlamdır intihara sürüklüyorlar insanı..