Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • pUnKeR • 21 Mayıs 2005 11:26 • #467321
    ı ıh...

    sex pistols
  • acatalepsyst • 21 Mayıs 2005 13:34 • #467333
    hangi grubun elemanı ??

    in flames in ya da vader in basçısı...
  • Fetus • 21 Mayıs 2005 14:01 • #467348
    hangi grubun elemanı ??

    Dying Fetus,Haggard,Tristanian,Nıghtwish,Opeth,Theatre Of Tragedy... Bu 6 gruptan birinde çalsam daha ölsemde dönsemde gam yemem gözüm açık gitmem...
  • sieja_182 • 21 Mayıs 2005 14:28 • #467365
    tahbiki blink 182
  • mkcervy • 21 Mayıs 2005 16:26 • #467403
    hangi grubun elemanı ??

    megadeth te gitar çalmak isterdim...
  • talena • 21 Mayıs 2005 18:58 • #467420
    hangi grubun elemanı ??

    anathema'da lee dougles olarak bazı şarkılarda vokal yapmak isterdim...cidden ne güzel olurdu yaa..
  • chuckpetrucci • 21 Mayıs 2005 19:29 • #467423
    DEATH
  • likablegirl • 21 Mayıs 2005 19:43 • #467429
    mor ve ötesi nin üyesi olmak isterdim hem de çok... geri vokal falan yapmak isterdim
  • Affedilmeyen • 21 Mayıs 2005 20:28 • #467443
    Raelyanlar ın
  • mor_ve _ötesi • 21 Mayıs 2005 20:53 • #467450
    mor ve ötesi çok isterdim harun la birlikte söylemek süper olurdu..ama gel gör ki olmayacak bişe aah aahh!