İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?
pUnKeR
• 21 Mayıs 2005 11:26 •
#467321
ı ıh...
sex pistols
acatalepsyst
• 21 Mayıs 2005 13:34 •
#467333
hangi grubun elemanı ??
in flames in ya da vader in basçısı...
Fetus
• 21 Mayıs 2005 14:01 •
#467348
hangi grubun elemanı ??
Dying Fetus,Haggard,Tristanian,Nıghtwish,Opeth,Theatre Of Tragedy... Bu 6 gruptan birinde çalsam daha ölsemde dönsemde gam yemem gözüm açık gitmem...
sieja_182
• 21 Mayıs 2005 14:28 •
#467365
tahbiki blink 182
mkcervy
• 21 Mayıs 2005 16:26 •
#467403
hangi grubun elemanı ??
megadeth te gitar çalmak isterdim...
talena
• 21 Mayıs 2005 18:58 •
#467420
hangi grubun elemanı ??
anathema'da lee dougles olarak bazı şarkılarda vokal yapmak isterdim...cidden ne güzel olurdu yaa..
chuckpetrucci
• 21 Mayıs 2005 19:29 •
#467423
DEATH
likablegirl
• 21 Mayıs 2005 19:43 •
#467429
mor ve ötesi nin üyesi olmak isterdim hem de çok... geri vokal falan yapmak isterdim
Affedilmeyen
• 21 Mayıs 2005 20:28 •
#467443
Raelyanlar ın
mor_ve _ötesi
• 21 Mayıs 2005 20:53 •
#467450
mor ve ötesi çok isterdim harun la birlikte söylemek süper olurdu..ama gel gör ki olmayacak bişe aah aahh!
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
..
15
»