İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?
sieja_182
• 20 Mayıs 2005 20:04 •
#467223
????????????????????????????
sieja_182
• 20 Mayıs 2005 20:32 •
#467231
dkkatmdn kaçmış warms bole topik :P
Barnie_
• 20 Mayıs 2005 20:40 •
#467232
Pink Floyd ya da Dream Theater da gitar çalmak isterdim
qxxxq
• 20 Mayıs 2005 21:54 •
#467242
ManGa
mor_ve _ötesi
• 21 Mayıs 2005 01:47 •
#467273
sieje kimse sana sormuyo bea..sen hangi grubun üyesi olmak istersin?:)
eTSuLu_aLBiNo
• 21 Mayıs 2005 04:00 •
#467287
ManGa
yok artık.
Nofx
• 21 Mayıs 2005 05:32 •
#467291
Manga??
Hakkaten manga mı yaaa??Helal valla nasıl sevdirmiş adamlar kendilerini??Kaç şarkısını biliyosun 2 tanesini değilmi?Hani şu kral tv'de dönen??bu albümleri numetalmiş yaa bidahaki albümde direk black metal yapıcaklarmış..
eTSuLu_aLBiNo
• 21 Mayıs 2005 08:45 •
#467292
Manga??
yok abi yeni tarz yaratır onlar dünyada.yayarlar bütün dünyaya.yakışır mı onlara mevcut bi tarzda çalmak,cık cık cık.
craSSa
• 21 Mayıs 2005 11:11 •
#467314
Manga??
bidahaki albümde direk black metal yapıcaklarmış..
O uyuz vokalist ne brutal vokal yapar ya :P
souls_for_rent
• 21 Mayıs 2005 11:24 •
#467319
ı ıh...
Souls For Rent'in...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
..
15
»