Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • sieja_182 • 20 Mayıs 2005 20:04 • #467223
    ????????????????????????????
  • sieja_182 • 20 Mayıs 2005 20:32 • #467231
    dkkatmdn kaçmış warms bole topik :P
  • Barnie_ • 20 Mayıs 2005 20:40 • #467232
    Pink Floyd ya da Dream Theater da gitar çalmak isterdim
  • qxxxq • 20 Mayıs 2005 21:54 • #467242
    ManGa
  • mor_ve _ötesi • 21 Mayıs 2005 01:47 • #467273
    sieje kimse sana sormuyo bea..sen hangi grubun üyesi olmak istersin?:)
  • eTSuLu_aLBiNo • 21 Mayıs 2005 04:00 • #467287
    ManGa


    yok artık.
  • Nofx • 21 Mayıs 2005 05:32 • #467291
    Manga??

    Hakkaten manga mı yaaa??Helal valla nasıl sevdirmiş adamlar kendilerini??Kaç şarkısını biliyosun 2 tanesini değilmi?Hani şu kral tv'de dönen??bu albümleri numetalmiş yaa bidahaki albümde direk black metal yapıcaklarmış..
  • eTSuLu_aLBiNo • 21 Mayıs 2005 08:45 • #467292
    Manga??

    yok abi yeni tarz yaratır onlar dünyada.yayarlar bütün dünyaya.yakışır mı onlara mevcut bi tarzda çalmak,cık cık cık.
  • craSSa • 21 Mayıs 2005 11:11 • #467314
    Manga??

    bidahaki albümde direk black metal yapıcaklarmış..

    O uyuz vokalist ne brutal vokal yapar ya :P
  • souls_for_rent • 21 Mayıs 2005 11:24 • #467319
    ı ıh...

    Souls For Rent'in...