Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • death_glory • 30 Kasım 2005 01:43 • #489676
    Manga??

    vaaaw vega bile desteklemiş hee... süper o zaman ya ben de nirvananın bi elemanı olmak isterdim onların içinde bir ilah gibi görünürdüm heralde...
  • nkaleli • 30 Kasım 2005 14:42 • #489698
    kurbani yeniden kurarak gitarın basına gecmek isterdim.
  • Nofx • 30 Kasım 2005 14:54 • #489700
    Manga??

    yaoww manganın iyi veya kötü bir grup olması ayrı,o grupta çalmayı istemek ayrı...
  • Nofx • 30 Kasım 2005 15:12 • #489701
    akorcu

    :))
  • likablegirl • 2 Ocak 2006 11:46 • #491015
    mor ve ötesi mor ve ötesi hep mor ve ötesi... Burakla Harunla birlikte şarkı söylemek..
  • chariot • 2 Ocak 2006 12:50 • #491017
    dumanda arinin yerine bas çalmayı isterdim =]
  • Webeffect • 2 Ocak 2006 16:40 • #491022
    ŞEBNEM FERAH
  • System666 • 3 Ocak 2006 12:21 • #491044
    Sert Sezsizler CaN KaN ikilisinin
    Arabesk sanatçısı olmak her zaman hayalimdir ^_^



    DaRKNeSS
  • bado1907 • 3 Ocak 2006 15:20 • #491049
    Desert of the Guns
  • cambahzz • 3 Ocak 2006 15:49 • #491050
    anam grub deyince indirim varmı? neyse tabi ki mor ve ötesi