İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?
death_glory
• 30 Kasım 2005 01:43 •
#489676
Manga??
vaaaw vega bile desteklemiş hee... süper o zaman ya ben de nirvananın bi elemanı olmak isterdim onların içinde bir ilah gibi görünürdüm heralde...
nkaleli
• 30 Kasım 2005 14:42 •
#489698
kurbani yeniden kurarak gitarın basına gecmek isterdim.
Nofx
• 30 Kasım 2005 14:54 •
#489700
Manga??
yaoww manganın iyi veya kötü bir grup olması ayrı,o grupta çalmayı istemek ayrı...
Nofx
• 30 Kasım 2005 15:12 •
#489701
akorcu
:))
likablegirl
• 2 Ocak 2006 11:46 •
#491015
mor ve ötesi mor ve ötesi hep mor ve ötesi... Burakla Harunla birlikte şarkı söylemek..
chariot
• 2 Ocak 2006 12:50 •
#491017
dumanda arinin yerine bas çalmayı isterdim =]
Webeffect
• 2 Ocak 2006 16:40 •
#491022
ŞEBNEM FERAH
System666
• 3 Ocak 2006 12:21 •
#491044
Sert Sezsizler CaN KaN ikilisinin
Arabesk sanatçısı olmak her zaman hayalimdir ^_^
DaRKNeSS
bado1907
• 3 Ocak 2006 15:20 •
#491049
Desert of the Guns
cambahzz
• 3 Ocak 2006 15:49 •
#491050
anam grub deyince indirim varmı? neyse tabi ki mor ve ötesi
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
»