Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • anyoneanywhere • 18 Ocak 2006 03:00 • #492414
    pink floyd,led zeppelin,king crimson ya da opeth...
  • death_glory • 19 Ocak 2006 02:22 • #492432
    solo+vokalini üstlendiğim bizzat kendimin olan halis mulis heavy metal grubumun.
  • death_glory • 19 Ocak 2006 02:23 • #492433
    solo+vokalini üstlendiğim bizzat kendimin olan halis mulis heavy metal grubumun.
  • sönmez • 19 Ocak 2006 06:52 • #492437
    -- The Offspring --
  • kutay__ • 20 Ocak 2006 04:21 • #492450
    hababam vokal grubu

    hababam vokal grubu!


    evet.
  • wallace • 20 Ocak 2006 12:50 • #492454
    kesinlikle korn'!!!! hem head de yok...soloları da yaparım ...süper olur !!!:D
  • sönmez • 20 Ocak 2006 18:51 • #492488
    hababam vokal grubu

    :)
  • therionn • 22 Ocak 2006 08:41 • #492600
    cici kızlar
  • amy_jano • 25 Ocak 2006 14:28 • #492885
    metallica,kurban,evanescence
  • quoyyare140 • 26 Ocak 2006 03:07 • #492970
    pink floyd... tereddüt etmem...