Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • punklives • 26 Ocak 2006 05:15 • #492972
    velvet revolver,audioslave,sex pistols......
  • foetus • 27 Ocak 2006 14:05 • #493078
    Marduk veya Immortal.
  • MaLKoCH • 27 Ocak 2006 14:40 • #493086
    Steve i gaza getirip Dave, Adrian ve Janick i kovdururdum yerlerine tek gitarla geçerdim konserlerde de rezil olurdum. Ya da Iron Maiden a 4. gitar olurdum yattığım yerden eğlenirdim. İkinci seçenek daha eğlenceli gözüküyor.
  • rammstein12 • 2 Şubat 2006 12:52 • #493333
    Honk! son 10 dk kalcak ve ....
    sarkı mı dınlemek ıstenılır yaw son 10 dk da kufur etmek ıstediklerine küfür et
    aşık olupta soylemedıklerıne aşık oldugunu soyle ne bılım bişeler yapılır işte;)
  • manu • 4 Şubat 2006 12:33 • #493442
    metallica nın üyesi olmak isterdim
  • dexter_holland • 4 Şubat 2006 18:39 • #493455
    Take That hala birlikte olsaydı orada olmak isterdim. Robbie Williamsla turnelere falan çıkıcaz falan filan, heheheh
  • blackrainbow • 5 Şubat 2006 04:05 • #493498
    sum41,good charlotte veya simple plan olabilir.ama onlar beni isterler mi orası ayrı
  • fizban • 5 Şubat 2006 04:15 • #493500
    haggard!

    bu gecede tekrar gördük
    haggardır başkası yalandır
    başka sözede hacet yoktur
    HAGGARD!!!!!!!!!!!!!
  • bitteer • 5 Şubat 2006 12:11 • #493502
    evt kesinlkle pink floyd...byük bi hayal ama bass çalmk isterdm orda
  • marw • 5 Şubat 2006 12:15 • #493503
    vega

    tarzı aşırı hoşuma gidiyor yaw onla düet yapmaq isterdim:)))