Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi grubun bi üyesi olmak isterdiniz?

  • rocker_ben • 3 Ocak 2006 21:55 • #491060
    Manga??

    evet ben de MANGA'nın bi üyesi olmak isterdim.Ayrıca bütün şarkılarını baştan sona ezberim.Kendilerini bu kadar sevdirdikleri için gurur duymalılar bence......
  • rocker_ben • 3 Ocak 2006 22:04 • #491062
    Manga??

    O uyuz vokalist ne brutal vokal yapar ya :P

    bu sözü ferman'a mı söyledin.Eğer Ferman'a söylediysen beynin onun yaptığı müziği ve vokallik tarzını anlayamayacak kadar küçük olduğu için acırım sana:)
  • yawash • 3 Ocak 2006 23:31 • #491069
    abi biliyorum cok fark var ama ya metallica ya da cradle of filth!!! metallica bi idol cof a yorum bile yapamiyorum bunların gitar tutucusu bile olmaya razıyım ama james ya da dani ile calmak yeter beah! abi 10 dakkası icin gitarımı verirdim!!!
  • yawash • 3 Ocak 2006 23:35 • #491070
    Manga??

    blackci manga o zamna behemoth u bırakıp manga dinliyorum heeeey!!! ama sewdim nofx iyi di abi "direk blackmetal":D
  • GoThica_ • 4 Ocak 2006 01:12 • #491077
    biri dani mi dedi aman allahhııımm:)ben soad da davul çalmak isterdim.veya epica da simone un yerine geçebilirim.
  • rocker_ben • 4 Ocak 2006 21:06 • #491092
    Manga??

    ya ne diyosun ya öyle bi grupta çalmak herkesin isteyeceği bişey madem o kadar küçümsüyorsun sıkıysa o grupta çal.......
  • rendo • 5 Ocak 2006 00:17 • #491102
    kesinlikle katatonia
  • temperamental • 5 Ocak 2006 00:59 • #491107
    Judas Priest

    judas ın lead gitarlarından birinde olmak isterdim, birsürü dünya turnesine çıkardık hatta türkiyeye bile gelirdim nede olsa türküz
  • aralap • 5 Ocak 2006 20:20 • #491144
    G3 konserlerinin herhangibirine beni de alıp adını G3.1 diye değiştirsinler isterdim
  • girlmetalgirl • 6 Ocak 2006 15:07 • #491197
    anathema,opeth,sonracıma radiohead,pink floyd,dimmu borgir