-
Manga??
evet ben de MANGA'nın bi üyesi olmak isterdim.Ayrıca bütün şarkılarını baştan sona ezberim.Kendilerini bu kadar sevdirdikleri için gurur duymalılar bence......
-
Manga??
O uyuz vokalist ne brutal vokal yapar ya :P
bu sözü ferman'a mı söyledin.Eğer Ferman'a söylediysen beynin onun yaptığı müziği ve vokallik tarzını anlayamayacak kadar küçük olduğu için acırım sana:)
-
abi biliyorum cok fark var ama ya metallica ya da cradle of filth!!! metallica bi idol cof a yorum bile yapamiyorum bunların gitar tutucusu bile olmaya razıyım ama james ya da dani ile calmak yeter beah! abi 10 dakkası icin gitarımı verirdim!!!
-
Manga??
blackci manga o zamna behemoth u bırakıp manga dinliyorum heeeey!!! ama sewdim nofx iyi di abi "direk blackmetal":D
-
biri dani mi dedi aman allahhııımm:)ben soad da davul çalmak isterdim.veya epica da simone un yerine geçebilirim.
-
Manga??
ya ne diyosun ya öyle bi grupta çalmak herkesin isteyeceği bişey madem o kadar küçümsüyorsun sıkıysa o grupta çal.......
-
kesinlikle katatonia
-
Judas Priest
judas ın lead gitarlarından birinde olmak isterdim, birsürü dünya turnesine çıkardık hatta türkiyeye bile gelirdim nede olsa türküz
-
G3 konserlerinin herhangibirine beni de alıp adını G3.1 diye değiştirsinler isterdim
-
anathema,opeth,sonracıma radiohead,pink floyd,dimmu borgir