Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir enstruman bile çalmasını bilmeyen insan müzik hakkında yorum yapabilir?

  • beyazperde • 21 Mayıs 2005 02:01 • #467276
    sadece müzik ona tanıdık gelsin ve karmaşık gelmesin,o onun en sevdiği parça haline gelir.fakat karmaşık uzun armonili parçalar ona birşey ifade etmez.aslında müzik o armonide gizlidir.fakat piyasadaki parçalrda ise duyguyu sözler ifade eder.çalan müzik zaten her zaman kullanılan kalıplardır.bu da insanlara kolay gelir .ağzında o parçanın melodisini mırıldana bilir.ama siz hiç gördünüz mü bir klasik eserin ağızda mırıldandığını, o sadece dinlenir veya enstrumanla çalınır, ağızla çalına bilecek kadar basit değil,o çok sofistike birşeydir.insanlar şuan müzik diye baktıkları şeyin yeterli olduğunu zannederler ama asıl müzik sadece enstrumanlardadır.bu kadar çeşit enstruman boşuna ihcat edilmemiştir.
Bu konunun tüm mesajları