O lafı basçıların geneli için söylemediğimi belirttim. Ben de biliyorum ki müziğin gidişatını baterist ve basistin uyumu belirler. Geri kalanlar bunların üzerine oturtulur. Ama genel olarak biraz geri planda kaldıkları için bazılarında (Bak, bazılarında diyorum küfür et me yine ;) biraz eziklik hissi olabilir. Söylemek istediğim buydu. Sözünü geri al ;)