Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir enstruman bile çalmasını bilmeyen insan müzik hakkında yorum yapabilir?

  • acatalepsyst • 21 Mayıs 2005 13:03 • #467329
    ya kardeşim bas hiç geri plan da olurmu?mantıklı olmaya davet ediyorum seni..bi basçı olarak tepkisiz kalamadım,kalmam..eminim bas gitarı eline hiç,ya da 2-3 kez almışsındır.o duyguyu anlayamazsın,anlasaydın böyle bi vesvese yapmazdın dostum..
Bu konunun tüm mesajları