Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir enstruman bile çalmasını bilmeyen insan müzik hakkında yorum yapabilir?

  • craSSa • 21 Mayıs 2005 13:38 • #467337
    Konunun sizinle bir alakası yok diyorum. Topiği açan arkadaş için söyledim. Bu kadar tepki vereceğinizi sanmıyordum. Ben size dil mi uzattım, ya da enstrümanınızı mı kötüledim? Ben de severim bası ve elime almışlığım da vardır. Diyorum ki basçıların çoğu vokalist ve gitaristlere göre geri planda kalıyor. Siz değilseniz üstünüze almayın, ortamı germeyin. Tartışma çıkarmak için yazmadım bu topiğe. Ben kapattım bu konuyu. Hadi iyi bakın kendinize güzel ülkemin güzel basçıları...
Bu konunun tüm mesajları