Konunun sizinle bir alakası yok diyorum. Topiği açan arkadaş için söyledim. Bu kadar tepki vereceğinizi sanmıyordum. Ben size dil mi uzattım, ya da enstrümanınızı mı kötüledim? Ben de severim bası ve elime almışlığım da vardır. Diyorum ki basçıların çoğu vokalist ve gitaristlere göre geri planda kalıyor. Siz değilseniz üstünüze almayın, ortamı germeyin. Tartışma çıkarmak için yazmadım bu topiğe. Ben kapattım bu konuyu. Hadi iyi bakın kendinize güzel ülkemin güzel basçıları...