Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir enstruman bile çalmasını bilmeyen insan müzik hakkında yorum yapabilir?

  • Ktulu • 23 Mayıs 2005 02:14 • #467740
    Ezik ( diğer bi deyişle:

    Ezikliğini bi kenara bırakıp bi de normal bi cevap veriyim:

    Şu anda dolaştığın websitesinin yapılma aşamalarını, PHP kodlamalarını, kaynak kodunu, menülere tıkladığında çalışan JavaScript kodlarını ve bunların çalışma mantıklarını, döngüleri, fonksiyonları, değişken türlerini vs. vs.... bilmek zorunda olmadan nasıl bu sitede dolaşıp zevk alabliyosan ve ihtiyacını karşılıyabiliyosan; yani webde dolaşman için programcı olmana gerek yoksa, "garajda soldaki menüye basınca şu açılsa daha güzel olurdu" diyebiliyosan; müzik için de: "şu riff şurda díìl burda girseydi, ya da davulcu şurda twin atsaydı" şeklinde konuşabilirsin.

    Yani:

    Müziği anlamak, eleştirmek ve ondan faydalanmak için de müzisyen olman gerekmez !!!

    Böyle aptalca bi teoriyi ortaya attığın için de seninle gurur duyucak binlerce garaj üyesi var burda :)
Bu konunun tüm mesajları