Ezik ( diğer bi deyişle:
Müziği anlamak, eleştirmek ve ondan faydalanmak için de müzisyen olman gerekmez !!!
Böyle aptalca bi teoriyi ortaya attığın için de seninle gurur duyucak binlerce garaj üyesi var burda :)
nıhahayt!! naber???
garaj seninle gurur duyuyor!!:Pp...
bize şöyle gusel bi bass solosu atsana:)..hani zordur..biliosun yani..bişi çalamayn bunu farkedemez..kıtın tekdir(senin anlatmak istediğinim en açığı) yani...:P
yanlış düşünüyorsun arkadaşım..işin sırrı bişi çalmakta değildir...
anlmaya çalışan "insan" istedikten sonra herşeyi kavrayabilir..