Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir enstruman bile çalmasını bilmeyen insan müzik hakkında yorum yapabilir?

  • MeDuSa_62 • 23 Mayıs 2005 02:24 • #467744
    Ezik ( diğer bi deyişle:

    Müziği anlamak, eleştirmek ve ondan faydalanmak için de müzisyen olman gerekmez !!!

    Böyle aptalca bi teoriyi ortaya attığın için de seninle gurur duyucak binlerce garaj üyesi var burda :)


    nıhahayt!! naber???



    garaj seninle gurur duyuyor!!:Pp...

    bize şöyle gusel bi bass solosu atsana:)..hani zordur..biliosun yani..bişi çalamayn bunu farkedemez..kıtın tekdir(senin anlatmak istediğinim en açığı) yani...:P

    yanlış düşünüyorsun arkadaşım..işin sırrı bişi çalmakta değildir...
    anlmaya çalışan "insan" istedikten sonra herşeyi kavrayabilir..
Bu konunun tüm mesajları